Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 28. august 2012

Julekort produksjonen er i gang...nr.1-8 er klare!










Julekort 2012!
Ja, de første 8 julekortene er i boks :O)
Kort laget med Bazzill papir og klippeark, MS puncher, glitterlim, tekst stempler, charms, Distress ink, Distress stickles, Distress Stain, Sizzix dies, bånd og distress verktøy.

Det blir flere markedsdager iløpet av høsten, og fram mot jul,
så mange kort må lages.
Jeg koser meg med å lage julekort, og flere er underveis. 
De skal jeg vise dere en annen dag.

Ha en fin tirsdag alle sammen!
:O)

14 kommentarer:

Unknown sa...

Superduperfine og stemningsfulle julekort :) Du er så flink :)
Klem, KristiN

Barbros lille atelier sa...

Nydelige kort!
Her går det jammen unna!

Christine sa...

Så fine kort!
Skal si du er tidlig ute, men det er sikkert like lurt;)

Ha en flott tirsdag!
Klem fra Christine

Kort og Søm sa...

Tusen takk!
Ja, det greit å være tidlig
ute... :O)
klem

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelige julekort :-) Skjønner godt at du må tidlig i gang ja, dessuten er det jo mindre enn 4 mnd til jul ;-)

Ha det godt - klem Siv

Vanella sa...

Du er så flink! Nydelige kort!

Ann Jorunn sa...

Nydelige julekort og så fine farger du har brukt. Ja, det er vel greit å komme i gang med julekortproduksjonen. Plutselig er jula her, vett du;-))

Ha en fin kveld:)

Jorill sa...

Lurt å være ute i god tid. Og du er jo komt godt i gang:)
Julekorta var kjempefine:))

Klem Jorill

Gunn`s Kort sa...

Så søte de er alle sammen:)
Klem fra Gunn

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Roni sa...

Det andra kortet är mitt favorit:D men alla ser ut jätte fint:)
Kram:)

Mayen sa...

Fine kort! Kjenner at jula nærmer seg! Denne uka fikk æ datoer for 2 av julemessene æ skal være med på, så no e det på tide å starte produksjon! Klem

Rosetrend sa...

Hei hei!

Du er tidlig ute i år også! Fine kort :) Men kjenner jeg ikke er helt klar for vinteren helt enda...