Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 26. august 2012

Marked på Ski Festivalen!




Hei, hei...!
Takker nye og gamle kunder, og andre hyggelige selgere for en fin lørdag på Ski Festivalen :O)
Mange hyggelige mennesker, og bra salg for meg.
Det var riktig nok litt stille fra kl.1530 og til kl.1800. Da var nok folk på vei hjem til middagen...
Men tidligere på dagen var det mange folk i Ski sentrum!

Idag må jeg rydde litt...og jeg tror jeg jammen skal slappe av litt også... :O)
Tusen takk for alle ønsker om godt salg på markedsdagen i går,
og hyggelige hilsener.
Veldig, veldig hyggelig!

God søndag til dere alle sammen!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Håper du ble fornøyd ,ed salget. Lykke til med rydding i dag. Er småkald ute så greit med en inne aktivitet.
Klem

Kort og Søm sa...

Ja, salget var godt :O)
klem