Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 20. august 2012

Notatbok, laget på bestilling!






Søt Notatbok.
Jeg har laget en notatbok med spiralrygg, i str A6.
Arkene er i tegneblokk kvalitet, og arkene er fra DCWV, fra The Sweet Stack. Med glitter på papiret :O)
Papiret på blomstene kommer fra reste-papiret mitt, og den ene blomsten har fått seg en god del Stickles på seg...
Blomstene har jeg laget med min Cricut, swirlsene med Revolution utstanseren, bokstavene fra Making Memories, og hele boken er satt sammen med Bind It All.

God mandag til alle sammen! 
:O)

16 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

For ei koselig, søt lita bok !! Likte også godt det artige kortet i forrige innlegg :) Ha en fin mandag!!

LeKaQuilt sa...

Ååå den var skjønn! Er utgangspunktet en ferdig bok? Eller setter du alt sammen selg.....i såfall er jeg mektig imponert!

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Jo, jeg setter hele boken sammen selv, skjærer til alt papiret og setter på spiralryggen :O)

Jorill sa...

Ååå so skjønne denne var :0)
Kanskje eg skal ta bind-it all'en min i bruk :))

Fin mandag til deg.
Klem Jorill

Randi sa...

Så mye fint du har lagd i det siste. Virkelig gøy å titte nedover bloggen din!

Barbros lille atelier sa...

Kjempeskjønn!
Imponerende at du lager hele boken selv!

Klem

Maria Isabel sa...

Kjemepsøt :) Du er fortsatt i full gang ser jeg!!
Håper du har hatt en fin fin sommer, til tross for litt labert vær :)

Klem fra meg :)

Barbros lille atelier sa...

Hei igjen!

Jeg har brukt en stiftepistol fra Clas Ohlson:-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Den var kjempesøt :-) Tror jeg begynner å like litt glitter jeg.... ;-)

Ha det godt - klem Siv

Kort og Søm sa...

Takk, takk alle sammen :O)
klem

Pia sa...

så nydelig notes bog i søde farver
knus Pia

Spirea sa...

Så fantastisk flott bok og så kreativ du er :) Nydelig blogg :) Også du, takk for at du fant veien til min blogg og la igjen fine ord. Det varmet :) ønsker deg en fin uke. :)

Anonym sa...

Fin notatblokk!! Takk for hyggelige kommentarer på min blogg. Hilsen Heidi

Roni sa...

''Söt Notatbok''... Det är sant!:D

Lisbet sa...

Flott notatblokk. Fint med den dobble blomsten.
Lykke til med salget på Ski:-)
Jeg skal prøve å sende min mor for å se etter deg, selv har jeg ikke mulighet til å komme:-)

ide-puffen sa...

Heia. Lenge siden jeg har besøkt deg.....og alle andre bloggvenner.
Du holder fin fart fortsatt. Masse fine ting og likte godt dongeripungen og den i de fine sommerfarger. Nå ble jeg inspirert til slike ting igjen. Har holdt på mest med forskjellig skinn og møbler i det siste.
Hei så lenge
Klem