Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 5. november 2015

Rundpinneetuie!


En kunde ønsket å kjøpe rundpinneetuier som hun skulle gi bort i julegaver, så jeg  har begynt å sy :)
Jeg har funnet frem noen passende charms som jeg har festet på glidelåsen med en smykkelås. Syns det ble veldig fint :)

Mappen har ingen synlige sårkanter inni, og mappen har fått påstrøket et lag med vevet vliselin, så den har god "hold".

Håper dere alle får en fin dag!
Jeg skal sy litt mer... :)




5 kommentarer:

Anja sa...

Wie schön!!! So etwas habe ich noch nie gesehen. Den Wollanhänger finde ich klasse.
Liebe Grüße,
Anja

Lappeklipp sa...

Så fint etui för rundstickorna, härliga tyger och prydnaden i dragkedjan är pricken på i:et

amo sin blogg sa...

For eit smart etui for rundpinner !
Får ein mange pinner inni ?
Kjempefint.

Fin kveld frå Anne-Mari

Kort og Søm sa...

Hei,
alle mine 20 rundpinner i forskjellige str fikk god plass.
Og det var flass til flere :)

doris sa...

Eine wunderschöne kleine runde Tasche und ein süßer kleiner Wollanhänger. Ich bin begeistert!!

xoxo doris