Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 27. november 2015

Sengetøysposer og Legoteppe/pose.


Jeg har sydd sengetøysposer til en kunde,  med en bokstav applikert på den ene stoffposen
 (bokstaven syns litt bedre i virkeligheten enn her på bildet :)

Syr stoffposer på bestilling,
pris etter avtale.

Har også sydd Legopose/teppe til samme kunde.

Legoposene/teppene syr jeg på bestilling, i to størrelser:

Mål, cm 140cm.
Pris; 500kr, pluss porto.

Mål; 100cm.
Pris; 400kr, pluss porto.

Ønsker dere alle en fin dag!





4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Du er berre så oppfinnsom og flink at eg
gir meg ende over.
Nydeleg stoff i posane.

Nyt fredagskvelden.
Klem

Kort og Søm sa...

Tusen takk for så hyggelige ord :)
klem

Anonym sa...

Gleder meg til å bygge lego nå - ryddingen kommer til å gå mye raskere!

Kort og Søm sa...

Så bra :)
Rydding av lego kan være tidkrevende, så å rydde alt i ett jafs er supert!