Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 25. november 2015

Tripp, trapp, tresko... :)


Her ser dere Trekantmappene mine med det søte kattepus stoffet i tre forskjellige størrelser :)

Liten; 
Glidelåsen er 23,5 cm lang.
Pris; 100kr.

Mellomstore;
Glidelåsen er 22 cm lang.
Pris; 150kr.

Stor; 
Glidelåsen er 27 cm lang.
Pris; 200kr.

Disse er foret med rosa småprikket bomullstoff, og vevet fliselin.
Mappen har god hold og står oppreist av seg selv.

Jeg syr de på bestilling, tar imot bestillinger på mail;
kortogsom@hotmail.com

Ha en fin dag :)


5 kommentarer:

Anja sa...

Fleißig, fleißig! Der Stoff mit den Katzen ist sehr schön.
Bis dann,
Anja

Lindas hobbystue sa...

De er så fine disse trekantmappene. Fine friske farger du har brukt. Har laget noen slike jeg også som skal være med på messe i helgen.

Kort og Søm sa...

Thankk you Anja :)


Takk :)
Lykke til på messe i helgen!

Hanne sa...

Så søte trekant punger du har sydd.

Dollandesign sa...

Otroligt söta, tycker jag!

Dollandesign