Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 17. august 2008

Skolestart!


I morgen er det første skoledag, mange som er spente tenker jeg.. :o)
Når det er tid for skole må det også være med skiftetøy, for det trengs jo når høstregnet setter inn (håper det blir en stund til da!)
Dette er et Michael Miller stoff, guttene mine syntes dette stoffet er helt supert. Har litt sansen for det selv også, skulle bare ønske at det ikke var hvitt i bunnen. Hvitt er jo en litt upraktisk farge til barn.
Denne posen er ikke så høy, men er litt bred i bunnen. Jeg kan selvfølgelig lage disse posenen i andre mål!
Pris: 175kr.

3 kommentarer:

Dr. Gill sa...

Så lurt med pose! Jeg bestilte også dette stoffet - og i går puttet jeg det i vaskemaskinen sammen med noen andre stoff,- men en liten grønn bit hadde lurt seg med. Så nå er dette stoffet lysegrønt i bakgrunnen..... Sukk... Ikke akkurat det jeg hadde tenkt, men kanskje mer praktisk! He, he....

Kort og Søm sa...

Nei...uff da, men som du sier mer praktisk med grønt enn hvitt... "ler".
Gleder meg til å se hva du skal sy av stoffet. :o)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Nå har jeg vært på besøk her på bloggen din... Så utrolig masse nydelige ting du lager... Fantatiske kort og klær og vesker.. Ble helt henført her, jeg :) Så masse fine stoffer, akkurat etter min smak... Håper det er greit at jeg linker til bloggen din fra min side ;)
Kommer snart innom igjen :)
Ha en fin uke !