Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 4. desember 2008

Flere produkter som skal være med til Sømmelig nå på lørdag!


På lørdag er det igjen Julemarked på Sømmelig i Nordahl Brunsgate 13 i Oslo, håper mange har lyst og anledning til å ta turen innom!! Flere selger sine produkter der, det er masse fint i butikken og god kaffe å få kjøpt!! :o)
Jeg kommer til å ta med; Julekort, til/fra-lapper , julekjoler til barn, annet barnetøy/babytøy (som er fine babygaver/julegaver), julepynt og litt andre ting som er fine å gi bort i julegaver til familie og venner.
Det var veldig hyggelig sist gang, så jeg gleder meg! :o)
(Alle de røde oppevaringspungene er solgt!)

5 kommentarer:

prickig design sa...

vilka fina små väskor!fina modeller.

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
De er så kjekke til små ting, alt fra sminkesaker til I-pod ledningene!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Disse var kjempefine ! Ønsker deg lykke til på marked på lørdag :o)

Guttemamma sa...

Takk for det!!! Glad for at jeg "endelig" fikk zinkhus jeg og..du lager de fineste ting!!! Og så så herlig måte du presenterer de på, den kjolen som henger ute feks..!! klem

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen... veldig hyggelig å få litt ros.. :o)