Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 19. desember 2008

Utdrag fra et album jeg har laget, som jeg skal gi bort i julegave!














Nå håper jeg min gode venninne ikke er innom siden min før jul...da blir overaskelsen litt ødelagt! Men jeg tror hun er så opptatt med juleforbredelser at hun ikke er så mye på nettet nå om dagen.. :o)
Albumet har fokus på den kjempe fine hunden hennes, men jeg har ikke lagt ut alle sidene i albummet, (siden det er bilder av venninnen min på de sidene, og jeg legger ikke ut bilder av andre mennesker uten tilatelse fra den personen). Noe som i dette tilfelle ville røpet hele julegaven... :o) Håper gaven faller i smak!!
Ønsker alle en fin førjulstid, ikke lenge igjen nå!!


4 kommentarer:

HegeS -LykkeTROLL- sa...

For en koselig presang du har laget !
Kjempefint skjørt også !
Ha en koselig førjulshelg ! Juleklem

Kort og Søm sa...

Takk, håper venninnen min liker den også :o)

Juleklem :o)

Tingelingeling sa...

Så flink du er!! Er superimponert!!

Jeg har en liten utfordring til deg på bloggen min..
Klem og god førjul!!

Karna sa...

Åhhhh så koselig, kjempe fin. Heldg venninne!