Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 26. oktober 2009

Små tegnebøker!





Små tegnebøker med navn på!
Da jeg lagde loggboken og hadde Bind it all-maskinen ute, lagde jeg disse små tegnebøkene. De har litt kraftig tegnepapir inni seg som passer godt til små skribblerier... :o)
Syns det papiet er helt supert, men jeg husker ikke hvor det kommer fra, desverre...men alfabet stempelet kommer fra Hero Arts.
Disse skal jeg gi bort til gaver, men lager gjerne på bestilling med navn på!
Pris 65kr.
Ha en fin kveld!!
:o)

5 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

kult :) du er superkreativ og flink!!!

Tovepia sa...

Kjempekoselige bøker;) Så fint at det er tegneark inni;)
Ha en flott kveld og klem fra meg;)

Norwaystyle sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Da fant jeg din også. Så mye fint du lager. Veldig inspirerende å se :-).

May-Bente sa...

God idè!!!
Kjempe koselige var de:=)

Klem:))

theneon sa...

These are delightful projects.