Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 16. september 2010

Det er fint å få litt hjelp...*smiler*..






Pakke i posten!
I går kom postmannen med en pakke til meg...*smiler*...og den var full av charms! Mange fine...men så måtte de jo sorteres, og det var da to av barna mine mer enn gjerne ville hjelpe til. Så jeg trakk meg tilbake, og lot de to få sortere alle sammen. Resultatet av jobbingen ble jo ganske så bra...*smiler*...så jeg er fornøyd!
Håper dere alle får en god helg!
:O)


7 kommentarer:

Fjellsnella sa...

Så godt å ha små hender til å hjelpe seg :-) Stoffhjertene du lager synes jeg er veldig søte. Ha en fin dag videre.

Lindas hobbyhjørne sa...

Hei :)
ÅÅ... der var det mye fint å ta tak i, blir spennende å se hva du lager ettervært :)
Ha en fin helg, klem.

HegeT sa...

Kjekt med noen ekstra hender til hjelp...

fredagshilsen
HegeT

Hege sa...

Så fine!
Kjekt med små fingre til slike småting:-)
Riktig god helg,
klem Hege.

Britt-Inger sa...

Hej.
Oj så mycke fint du syr :):)
Blir så sugen att ta fram gamla maskinen ;)
En undran, vad är en Koseklut???
Kram, Britt-Inger

Barbros lille atelier sa...

Hi, hi, alltid kjekt med gode hjelpere! Herlig!

Aleisa Ribalta sa...

Duktiga barn av Superfredde mamman