Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 26. september 2010

Smir mens jernet er varmt...*smiler*...







God morgen!
I går kveld fikk jeg ånden over meg og begynte å lage LO`er, fikk laget 4 stk. Så jeg er veldig fornøyd! Jeg har jo et tårn av bilder som venter på meg...så det er bare å smi mens jernet er varmt...*ler*...
Jeg har lagt en liten sladd over bilde, syns det er passende for meg og mine. Men bildene uten sladden er supre, er skikkelig røver som lot seg fotografere...*smiler*..
Ha en god søndag!
Jeg skal på en liten utflukt i dag,
mulig det kommer bilder senere i dag.
Hilsen Fredrikke
:O)


7 kommentarer:

Maria sa...

Jättefint. Härliga färger:)

Vibekes lille ullne sa...

Så morsomt! Dette blir kjempefine minner så det er bare å stå på mens du har ånden over deg! Ha en fin søndag! :)

milli sa...

Så herlig LO! Masse fine farger:)
Det orange papiret du lurte på hvor kom fra er fra Sassafras lass - Woodland.

Mette sa...

herlig! Sa fint du hadde pynt som passet sa godt til fargene!

klem Mette

Gry-Heidi sa...

Så herlig LO, Fredrikke !
Kos deg på tur :o)

Klem :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Nå er sikkert jeg helt på viddene her, men jeg spør allikvel jeg - hva betyr egentlig LO?

Må si du er flittig :-)

Ha en produktiv søndag og klem fra Siv

Kort og Søm sa...

LO er en forkortelse for Lay out!
Klem :O)