Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 24. februar 2011

Bestillingskort!



Fin pusekatt...!
Jeg fikk en bestilling på kort fra en av mine kunder, og her er resultatet! Nå håper jeg hun blir fornøyd...*smiler*...
Kortet skulle være litt fargerikt, og det syns jeg dette kortet har blitt! Hva tror dere!? Pusekatt stempelet fra Penny Black er nok en av mine favoritter :O)
Kortet selges med en hvit papirkonvolutt, og en klar plastkonvolutt som de ligger inni. Da ligger kortet trygt&godt inntil kunden skal bruke det.
Ønsker dere alle en god torsdag!
:O)

8 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så fint kort du har laget:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Nydelig !
Ha en fin dag, klem.

ide-puffen sa...

Det ble knall(farge)fint :)
Fine punger under med charms og det hele.
Topperd kreativ dag videre du flinke.
Klem

Kort og Søm sa...

Takk, takk dere,
klem :O)

LeKaQuilt sa...

ÅÅÅ så skjønn kattepus, du er jammen flink !

Hjertebank sa...

Supersøtt :) Ja nå vil jeg at lillegull skal bli frisk.

Patricia Garcia sa...

Sweet card, love the yellow really pretty!! Cute image too! Have a nice day!

Hugs,
Patricia

Pia sa...

fantastisk flot kort og sikke skønt mottiv og dejloge farver
knus Pia