Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 10. februar 2011

Bitteliten oppevaringspung til ob.





Kjekt å ha...!
Jeg trengte en liten oppevaringspung til å ha ob i, i sekken min, eller i jakkelommen. Da falt valget på denne varianten, og jeg har sydd denne typen før også. Den lukkes med trykk knapp, og jeg har forsterket stoffet der trykk knappen er.
Jeg har jo litt sansen for det litt rufsete uttrykket, så nå blir det flere av denne varianten! Kommer også til å lage disse på bestilling, det er bare å komme med fargeønsker...*smiler*...
I denne er det plass til ca 3 ob`er.
Mål; ca 7,5cm*8cm.
Pris; 60kr.
:O)

11 kommentarer:

Randi sa...

Søt liten sak :-) Fin fasong på pungen. Kanskje dette er en utgave jeg kan prøve meg på ettersom jeg hater å sy i glidelås ;-)

Klem

Christina sa...

This looks really gorgeous again Fredrikke!
Hugs Kristel

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin! Kjekk liten sak:-)

ide-puffen sa...

Det var en god ide. Ikke moro å ha disse flytende løs i veska. Frisk farge.
Hei hopp
Klem

HegeT sa...

Gosh...du er jo en kløpper på sånne små -må-ha- ting.....

torsdagsklem
HegeT

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Kjempepraktisk !
Klem, HegeS

Cathrine sa...

Jøss, så fiffig! en sånn en kunne jeg tenkt meg, gjerne to! :) Kanskje i ett stoff som matcher den lilla forede toalettmappa? :)

Cathrine

Grethe sa...

Denne var kjempe smart :o)

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen! :O)

Chatrine;
Jeg har akurat sydd en sånn i lilla som vil matche toalettmappen din!
Legger ut bilde i morgen, så kan du se på den :O)

Moski sa...

Ja, veldig kjekt å ha en liten mappe til ob. Utrolig mye fint du har laget i det siste, og notatblokkene dine er bare så søte!Må jammen si du er produktiv for tiden. Håper du får nålene til overlocken snart. Kjedelig å måtte vente på det når du har bestillinger liggende. Ha en flott og kreativ helg!

Kort og Søm sa...

Ja, det bobler med kreativitet om dagen...*smiler*..