Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 4. juni 2011

Bokmerker i stoff!



Fine bokmerker!

Disse to bokmerkene sydde jeg for en stund siden, men tror ikke jeg la ut noen bilder...så jeg tenkte jeg skulle vise de frem nå :O) Jeg skal sy opp flere bokmerker, for jeg solgte en god del og de på fjorårets markedsdager. Disse bokmerkene har samme stoff bak, som på forsiden. Bare at stoffene er motsatt, der det er småmønstret er det stormønstret...om dere skjønner hva jeg mener... :O) ?!

Begge er til salgs, 70kr per stk.

:O)

Vi håper på like godt vær i morgen som vi hadde i dag...*smiler*...

8 kommentarer:

Misemor sa...

Så smarte de var! =)

Maria Isabel sa...

De var kjempefine!! man kan jo lage de i alle mulige slags varianter. Kjempekreativt!

Ha en strålende helg videre!!

Klem :D

Tone's dager sa...

kjempefine :)
ps: hvor kjøper du disse merkelappene?
mvh Tone

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Jeg kjøper merkelappene mine fra Sverige, link ligger litt ned på høyre side i bloggen min :O)

od Andulky sa...

Helt underbara!!!

Berit sa...

Veldig fine bokmerker du har laget. Ha en flott søndag

Bente sa...

Dei var fine :-)

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx