Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 16. juni 2011

Et bestillingskort!









Bestillingskort!

Dette kortet har jeg laget til en kunde. Her har jeg brukt stempler fra Tim Holtz, liker de veldig godt...*smiler*... Bursdagstempelet kommer fra Hero Arts.
Pris etter avtale på bestillingskort.

Sommerferie!

Til uken tar skolen ferie, og da er det offesielt sommer...*smiler*...da skal solen nytes, det skal bades, spise is, ligge på grønt gress og ta livet helt med ro...og alt det andre som hører sommeren til!

Men først er det helg, så da ønsker jeg dere alle en riktig god helg!

:O)

4 kommentarer:

-Sanna- sa...

Dette var stilig.
Lekkert med den teksten.

Barbros lille atelier sa...

Lekkert som alltid:-)

Angående tapeten, så har jeg limt den på med decopage, i mangel på noe bedre:-)

Klem

Lotta sa...

Så kult det var! Vimplene varsuperfine!!!! Tuuuuuuuuusen takk! :) Skal overføre penger nå;) Ha en fin dag:) Klem klem

Kort og Søm sa...

Takk! :O)
Klem

Lotta;
Så bra de falt i smak :O)
Da er det bare å håpe på godvær på søndag!
Klemklem :O)