Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 15. september 2011

En spesial bestilling! :O)








Høstlige gavelapper!
Jeg har laget en god del av disse gave-lappene med forskjellige tekster, selger de sammen i en pakke med 4 gavelapper. Men en av mine kunder ønsket seg de med samme tekst på alle sammen, og det er klart det lot seg ordne...*smiler*....
Jeg må lage en haug til med tags, for jeg har solgt endel av de jeg har laget allerede (noe jeg syns er veldig hyggelig :O)
Så i kveld har jeg en date med Cricut maskinen min....*ler*...
Ønsker noen å bestille gavelapper med annen tekst, ta kontakt på mail...det kan sikkert la seg ordne!
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen, sette stor pris på alle sammen!
Ønsker dere en riktig fin kveld!
:O)



4 kommentarer:

erleichda sa...

de er herlige ... : )

Gulltann og Pus sa...

Kjempeflotte! Skal du stå på et marked før jul du, forresten?

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Ja, det skal jeg, Eventyr festivalen på Kolbotn lørdag 24. september og noen flere nærmere jul (som ikke er helt avklart ennå :O)

Rosetrend sa...

Fine lapper :) I likhet med deg så har jeg også begynt å tenke på julen; julegaver og lapper, samt innpakning. Skal gavene lages så må man jo begynne tidlig for å rekke å bli ferdig!

Ha en fin solskinnsfredag :)