Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. september 2011

Love is in the air...trallallallllaaa...







En "Love"-sminkepung!
Sydd i lin, med teksten "Love" og foret med samme søte bomull stoffet jeg har brukt på teksten.
Mål;19cm*15cm*4cm.
Pris; 250kr.
Legger den ut i Epla butikken min i kveld!
www.epla.no/shops/fap/
For min del blir det nå en kvelds date med min symaskin...love is in the air...trallallallaaa...*ler*...
Håper alle får en fin søndagskveld!
:O)

9 kommentarer:

Connie sa...

Så lekkert.
Nydelig :o)

Hanne sa...

Så utrolig søt den var:)

Kos deg på date da:D

Timotei sa...

Denne var bare sååå fin!
Jeg er også på date med symaskina i kveld :0) Prøver meg på å sy luer i jerseystoff. Spennende å finne ut hva symaskina mi kan få til med elastiske stoffer.
Kos deg videre med sykvelden din!

Pia sa...

åhhhh så smuk love projekt du har lavet, ja jeg havde en fantastisk lærdag sammen med 200 piger der deler min hobby men jeg fik mest shoppet og snakket og fik ikke lavet ret meget kreativt men rigtig hyggeligt
du må have en fin uge
knus Pia

Lappeline ♥ sa...

Grådig fin ....som vi sier her i Bergen.Ble inspirert nå .....men har fri fra jobb i morgen og da blir det sying her

Kreativ kveld til deg

Klem

Kjersti sa...

Den ble veldig lekker :-)

Inger Harding sa...

NYDELIG!!!!
Ha en kreativ ny uke! :)

♥ klem, Inger

Kort og Søm sa...

Tusen takk alle sammen :O)
klem

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Denne var bare helt nydelig, Fredrikke !