Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 14. oktober 2011

Fin til den strikkeglade!





Liten pung til maske-markørenen!
Jeg har sydd en tilsvarende tidligere, men den ble solgt i Epla butikken min.
Så nå har jeg sydd en til, syns dette stoffet er heeeelt supert :O)
Dessverre har jeg bare små biter igjen av det...
Men det gjør egentlig ikke noe, så har man bare en god unnskyldning for å kjøpe mer stoff....*ler*....
Denne ligger ute til salgs i Epla butikken min;
www.epla.no/shops/fap/
God helg!
:O)



12 kommentarer:

Lene sa...

Så søt den var:D

Mette sa...

Artig stoff!

Kjersti sa...

Det er ett utrolig artig stoff du harder, pungen ble fin. Artig med den lille markøren på. God helg :-)

Connie sa...

Kjempefin :o)
Du er flink.
Ha en fin helg.
Klem Connie

duBedåre sa...

Knallfin! Både stoffet og det lille garnnøstet.

God helg!

Lisbet sa...

Dette stoffet er bare så fiiiiiiiint skulle gjerne hatt en meter av det.
Jeg er vedlig glad i pungen min med strikke/hekletilbehør i.
Ha ne flott lørdag her er det veldig rått og tåkete i dag så perfekt innevær!

Strikkeheksen sa...

Som alt andet du laver, er den bare helt fantastisk fin og jeg føler mig meget fristet - for sådan én, kan jeg da simpelthen ikke undvære, vel?

Vil egentlig gerne købe 2 stk, så vil jeg nemlig forære den ene til min svigerdatter - ku´ det lade sig gør monstro?

Anonym sa...

Så fin den ble!
Jeg har nettopp fått i hus 4 yards av det samme stoffet, så da blir vi flere inne på Epla med dette morsomme stoffet. Men jeg skal lage strikketøyvesker og pinneetuier av dem, altså. Ikke punger. Håper ikke jeg går i veien for deg.

Ha en fin helg!

Kort og Søm sa...

Takk :O)


Strikkeheksen;
2 stk ligger i Epla butikken min;
www.epla.no/shops/fap/

har reservert de til deg :O)

Kort og Søm sa...

Det tror jeg går bra,
det er jo mange som syr av samme stoff og syr ting med de samme funksjonene. Men med forskjellige snitt :O)

God lørdag!

h.espe sa...

Så flott, og stoffet du har brukt er jo bare kjempeherlig!

Riktig god helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Riet sa...

Beautiful.

Hugs Riet.xx