Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 29. oktober 2011

Mulig dere begynner å bli litt leie...!?







...av alle mine gavelapper!?
For det har jo blitt mange gavelapper idet siste...*smiler*...
Men , men...det er jo sånn at julen nærmer seg, og de må lages (og noen vises frem til dere :O)
Snart blir det nok noe annet enn gavelapper, for jeg kjenner at "lage gavelapper-perioden" min nærmer seg slutten!

I dag har vi vært på kino og sett Ole Brumm!
For oss som elsker Ole Brumm...var det en hyggelig ettermiddag i et behagelig kinosete...*smiler*...!

Deilig med lørdag!
:O)



11 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Åååå nei man blir ikke lei det du lager ......inspirende vil jeg si
Kjempe fine var de....

Ja og Ole brum han er herlig er enig
med det

Fin lørdag til deg

Klem fra Lappeline

Mette sa...

Kan ikke si jeg blir lei, nei! Suger til meg all inspirasjon jeg kan fa! ;-)

Trine sa...

Blir ikke lei av så fine gavelapper:)
Ha en fin helg!

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig sagt dere...*smiler*..

-Sanna- sa...

Du er jammen driftig... :)

Mayen sa...

Neida,blir ikkje lei! Har akkurat gjenneomført bursdagsfest for 8 åring, del 2.. Kjenner det er godt å sitte og surfe og se ka æ skal finne på imorra.. Da skal æ nemlig ha en avslappende formiddag!! Har æ huska å takke for tipset om lim? Hvis det er glemt må æ bare si takk og takk. Fungerte helt perfekt når æ limte kremmerhus;-) Ha en fin søndag, klem

STEINKJERRINGA sa...

Er ikke lei, kan du skjønne... Her i huset ligger den første julegaven ferdig innpakket på spisebordet, og to gaver til er innkjøpt i dag. Gavelapper har jeg så vidt begynt på, tror ikke jeg har kjøpt så mange i mitt liv.. - ikke kort heller. Ønsker deg en fin lørdagskveld...

Tovepia sa...

Du har sannelig laget mange flotte pakkelapper!..og jula kommer før vi vet ordet av det...er jeg redd;)
Ha ei fin helg, klem fra meg;)

Lotta sa...

Ah de var superfine <3

Klem og fin kveld til deg:)

Connie sa...

ikke lei.
Så deilig å ha mange lapper ferdig.
Nydelige disse også.

Klem:)

Hennes sa...

Ingen fare for at vi blir lei nei, masse fint du lager og det er alltid gøy å følge med.
Artig det skjemaet du har laget til Elias.:O)

Ha en fin søndag.