Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 18. november 2011

Snømenn gavelapper med en god del glitter!





Flere gavelapper!
Jeg har laget flere gavelapper, noen skal jeg bruke selv og noen blir lagt ut i Epla butikken min i løpet av dagen. Her med fint snømann papir, glitter og bånd. Det er litt skimmer i båndet, så det passer veldig godt til glitterlimet :O)

Tørkede epleskiver.
Kan absolutt anbefale å tørke epler i ovnen, det tok ca 4 timer, på 90 grader, varierte litt med varmluft og over og under varme. Hadde ovnsdøren litt oppe innimellom når varmluften stod på.
De ble rett og slett kjempe gode !!
:O)

Ønsker dere en riktig fin fredag!



3 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Så enkle og så utrolig søte!!!! Takk for inspirasjonen og god helg :0)

Lisbet sa...

mønsterpapire med snømennene er kjempeflott og smart å utnytte mønsteret til flotte til og fra lapper.
Tror vi sakl prøve å tørke epler neste år når vi høster eplene på hytta. Det er jo bare kjempegod snacks.

Ha en flott helg Fredrikke:-)
Blir dårlig med kreativitet her i helgen, vi har nye vinduer i hele leiligheten så det blir storrengjøring hele helgen!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempeflotte lappar!