Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 28. januar 2013

Gavelapper.







4 runde gavelapper.
Her har jeg stanset ut fire sirkler, limt de oppå hverandre og satt på bånd. Enkelt, greit og ganske så fint :O)
Nå er det en stund siden jeg har sydd, det har stort sett gått i papir produkter denne januar måneden. Men jeg kjenner sy-inspirasjonen sniker seg på...så da er det bare å smi (sy) mens jernet er varmt..hi,hi..

Ønsker alle som titter innom bloggen min i dag en flott dag!
:O)

5 kommentarer:

Misemor sa...

Skal si du har vært produktiv de siste dagene. Jeg fikk to aldeles nydelige pusekattkort i posten forleden og sitter bare og ser på dem. Skulle i bursdag dagen etter, men hadde ikke hjerte til å bli av med noen av dem, så hun fikk et kjøpt kort... ;)
Ha en herlig kveld. Klem Tone

nicolet sa...

This is so lovely!
Hugs Nicolet

Velkommen til min kreative verden sa...

Så vakkert! Du er så flink. Herlig med daglig inspirasjon fra deg. )

Bente sa...

Disse var kjempe fine!

Moski sa...

Nydelige gavelapper!