Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 22. januar 2013

Gratulerer!





Hei alle sammen!
Først sier jeg tusen takk for alle fine kommentarene, det er alltid hyggelig lesing :O)

Her kommer et nytt kort, og snart får dere se strikkepinne-etuiene også....men av og til tar ting laaaang tid....så dere får ha litt tålmodighet med meg.
Hmm...jeg er ikke helt fornøyd med bildekvaliteten på mine bilder om dagen. Bildene ser fine og skarpe ut i picasa, men på bloggen syns jeg noen av de blir kornete og uskarpe. 
(Det er litt irriterende)

Solen skinner fra en blå himmel,
men med syke barn må en holde seg inne.
Jeg krysser fingrene for flere fine sol-dager :O)

Ha en finfin tirsdag alle sammen
:O)

6 kommentarer:

Mayen sa...

Takk for..? alt? Og for at du er du!
Håper ungene snart er friske, her kom ikkje sola, men vi vet ho e der ;o)Klem

Misemor sa...

Som en ekte kattepus-elsker som jeg er falt jeg nå pladask for dette kortet. Nå skal jeg inn i epla-shoppen for å se om det ligger der. ;-)
Ha en fin kveld videre.
Klem Tone =D

Solveig sa...

For et koselig kort! Jeg er veldig glad i pusekatter så dette kortet var jo helt midt i blinken for meg;o)))
Ønsker deg en flott uke videre!
Klem fra Solevig

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Nå er det pusekatt-kort i Epla butikken min :O)
klem

Misemor sa...

Det var veldig kjapt levert, nå har jeg bestilt 2 kort av deg. Var vanskelig å bestemme seg ja. hehe...
Klem igjen.

Siri sa...

Heisann. I tillegg til at du lager flotte kort så likte jeg bildet av lyslykta di. Den kommer jeg til å herme etter:-)Ønsker deg ei fortsatt god uke!