Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 17. november 2013

Helgens Julemarked!





























Julemarked!
 I helgen har jeg hatt Julemarked her hjemme hos meg selv, både lørdag og søndag.
Salget var godt, og det har vært to hyggelige dager :)
Takk til alle som var innom og handlet!
Jeg fikk også inn en del bestillinger, veldig hyggelig. Så denne uke skal jeg gjøre ferdig de bestillingene, så jeg kan levere de til kundene mine i god tid før jul.

Kundene mine kunne også sette seg ned og kose seg med hjemmelagde pepperkaker :)
Oppskriften er den pappa alltid brukte, og de er kjempe gode!

Nå skal jeg rydde ting på plass, og slappe av resten av søndagskvelden. Det er velfortjent syns jeg :O)

Forsatt god søndagskveld!

4 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

Så hyggelig å lage eget julemarked for dine egne kunder, sikkert veldig trivelig ja :-) Du har så mye fint og det var flott at du er fornøyd med salget også :-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Vel blåst !!
Så kjekkt med julemarked hjemme og så mye fint du har laget ( som alltid )
Ja nå fortjener du en hvil i sofaen :)

Klem,Kjersti

Lindas hobbyhjørne sa...

Det var lurt å ha det hjemme også og så fint at det ble bra salg også :) Du lager jo så mye fint, så det er ikke så rart !
Ha en fin uke, klem.

Kort og Søm sa...

Takk :)
klem