Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 10. november 2013

Hobbymessen i den nye flerbrukshallen på Greverud!


























Hei alle sammen :)
Denne helgen har jeg vært på Hobbymessen.
Først vil jeg takke alle som var innom meg og handlet, det setter jeg stor pris på :)
Mange hyggelige mennesker, både kunder og utstillerer!
Lørdagen var det litt rolig, men salget var slettes ikke ille. I dag, søndag, var det flere mennesker innom og salget var godt. Så jeg er fornøyd med helgen, er riktig nok litt sliten...for man blir litt sliten i hodet av fem timer i strekk * to dager, i en stor messehall. 
Så nå skal jeg pakke ut litt, sette meg i sofaen og se søndagsserien min på NRK :)

God søndagskveld!

10 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer med overstått messe! Forstår godt at du er sliten, men jammen ser det ut til at du hadde mye fint også;)

Moski sa...

Så mye fint du har laget!! Godt at salget var bra i dag. Det synes jeg gir ny inspirasjon. Ha en avslappende søndag kveld.

Siri sa...

Gratulerer med godt salg! Det ser ut som du har laget opp mye fint!

Jorill sa...

Så masse fint du har laget og veldig kjekt at du hadde et godt salg :)
Om 3 uker er det min tur, håper sjølvsagt at det eg lager faller i smak.

Nyt kvelden!

Klem Jorill

-Sanna- sa...

Du er jammen driftig!

Trines hobbyrom sa...

Så inspirerende ! Du har laget så mye fint og forskjellig, fint at det var bra og delta på messe, det må være fint at andre er interessert i det du lager. Det ligger mye tid og arbeid bak de fine produktene ;)

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen :)

Klem

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så mye fint du har laget! Så gøy at salget gikk bra. Du er virkelig dyktig, alt ser så profft ut. Klem Pam

Kort og Søm sa...

Tusen takk :)
klem

Anonym sa...

Du verden så masse fint du har. Mange timer med deilig arbeide som ligger bak! Hilsen Heidi