Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 26. juni 2014

Nye små-kort til salg, og til lageret :)


















Små-kort!
Jeg fyller på lageret mitt med små-kort. Det forsvinner stadig noen ut, og det er greit at kundene har litt å velge mellom når de skal handle kort :)
Disse kortene selger jeg uten papir konvolutt, de passer godt til å stikke inn under båndet på gaven. Ikke alltid man trenger en papirkonvolutt. Men ønsker du en gjennomsiktig cellofan konvolutt til kortet kan det la seg ordne.

Ta kontakt om du vil kjøpe noen små-kort!
kortogsom@hotmail.com

God sommer :)

4 kommentarer:

Connie sa...

Rene fine kort som alltid er supert å ha liggende.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Lisbet sa...

Flotte småkort du har laget og ja småkort er altid greit å ha liggende.

Ønsker deg en flott helg :-)

Kort og Søm sa...

Takk :)
klem

Home sweet home sa...

Disse kortene likte jeg veldig godt:D
Jeg har fått laget endel slike små kort (etter at jeg så dine små kort her på bloggen din) og det er kjempe gøy og lage og veldig greit å ha liggende.:D