Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 19. juni 2014

Verdens største fly...





















I anledning av at verdens største fly landet på Gardermoen i dag, har jeg laget et kort med fly på :O)
Det flyet er 84 meter langt og har et vingespenn på 88,4 meter.
Mitt fly er ikke så stort, bare et fint lite fly-stempel fra Lawn Fawn.
Alle stemplene og dies`ene på dette kortet er fra Lawn Fawn. Har falt helt for disse stemplene, jeg har bestilt julestempler også, men jeg skal ikke vise dere julekort i juni, men kanskje i juli ;)

I dag starter sommerferien, 
og jeg gleder meg til et litt roligere tempo.. :)

God sommer!

2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

kor hærlig lell ;)

kor har du kjøpt dine mon tro ?
var inne på nettsiden --- og falt pladask for mange stempel og dies - veit du om det finnes i norske butikker ?

smil fra monika

Kort og Søm sa...

Takk :)
Jeg har kjøpt mine fra USA. Men de har den i den store hobby butikken i Vestby tror jeg.
http://www.hobbykunst-norge.no/

God helg :)