Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 21. juli 2009

Mange notatblokker...!!





Ja, storproduksjon av notatblokker har det blitt.. :o)
Produserer med tanke på diverse markedsdager, men også for salg i nettbutikken min ;
http://fapbutikken.blogspot.com/
Disse er helt enkle, med fint papir på notatblokkens for- og bakside. Inni et det hvitt tynnere papir som er fint å skrive sine små beskjeder på!
Jeg tenkte at de notatblokkene med julemotiv er supre til å holde orden på lister med julegaver og julekort. Alt samlet på et sted, og ingen løse lapper.. :o)
Mål; 10,2 cm*10,2 cm.
(4*4 inch)
Den er ca 1/2 cm tykk.
Ulinjerte ark.
Pris; 50kr.

6 kommentarer:

Agneta sa...

Supert Fredrikke! Du er så produktiv. Moro å følge med på alt du gjør. :)

Tovepia sa...

De er kjempeflotte og som du sier, praktiske!

Anette sa...

Skal si du er produktiv!! Kjempeflotte notatblokker!!!

Gulltann og Pus sa...

Kjempefine! Skal du være med på noen markeder i Oslo-området med det første?
Kjole med rynket liv: Jeg kjøper elastisk (under)tråd på nærmeste sybutikk, forrige snelle jeg kjøpte var fra Gütermann. Elastisk tråd skal visstnok ikke spoles på ved hjelp av symaskinen, så jeg gjør det for hånd. Ikke alt for stramt, men heller ikke løst. Det er kjempegøy å sy med elastisk undertråd, du kommer garantert til å bli hektet:-)

Rach sa...

wow you have been busy, fab notebooks. hugs rachxx

Kort og Søm sa...

Gulltann og Pus;
Takk! :o)
Har ikke helt oversikten over hva jeg skal være med på ennå.
Men jeg skal absolutt prøve å sy med rynkeeffekten, takk skal du ha! :o)