Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 12. juli 2009

Veske til en kunde.











Hei S,
nå er vesken ferdig!
Håper du blir fornøyd :o)
Denne vesken er sydd i bomulls stoff fra Windham Fabrics, som jeg har bestilt fra http://www.fatquartershop.com/ veldig raske og grei service der, aldri vært noe problem med bestillingene derfra! Inni vesken er det en vanlig lomme og en glidelås lomme.
Jeg hadde litt stoff til overs, så jeg sydde en flat nøkkel/myntpung og en litt større en med "bunn".
Pris for den minste; 65kr. Solgt!
Pris for den største; 85kr. Solgt!
God søndag!
:o)

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelig sommerveske!! Kos deg videre, håper du har samme sola som meg;)

od Andulky sa...

Underbara! Älskar väskan!

Riet sa...

What beautiful,l love the colours.

Hugs Riet.x

Anonym sa...

What a beautiful bag...love the design and colours...and the matching purse if fabulous!
Carole :D