Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 17. juli 2009

Vesken er ferdig!!









Nå er vesken ferdig!!
Jeg hadde jo egentlig tenkt til å lage enda mer lag på lag på denne vesken, men jeg liker jo det enkle... Men jeg skal prøve å "slå meg litt mer løs" neste gang.."ler"... For dette var igrunnen veldig morro!! Syns det ble fint at det ser ut til at fuglen sitter på grenen! Jeg har brodert teksten "Fri som fuglen" med Janome symaskinen min, og det passet jo bra med fuglen :o)
Hva syns dere? Jeg ble ganske fornøyd med den, men kanskje jeg burde ha brodert teksten med sort tråd i stedenfor naturhvit!? Inni har vesken en glidelåslomme, og en liten lomme til mobilen. På kanten av den lommen har jeg brodert en rekke med sommerfugler.
Alt stoffet kommer fra Ikea!
Mønsteret på vesken er mitt eget.
Denne vesken skal jeg nok beholde selv :o)
Ha en super dag alle sammen!!
:o)

12 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Heisann så morsomt!
For det første ble veksken din kjempefin!!!! og for det andre legger vi ut vesker i dag begge to!
Ha en glad og munter helg:)

Kort og Søm sa...

Takk, din ble også kjempe fin!!
Kanskje vi sees på Kolbotn med nye vesker..:o)

od Andulky sa...

Underbar!!

Riet sa...

Wowww,what beautiful,l love the colours.

Hugs Riet.x

Lotta sa...

Den ble lækker:)

Grethe sa...

Så koselig og morsom veske.
Ha en forsatt fin helg :0)

Anonym sa...

Herlig veske! Veldig glad i fuglar for tida. Og denne var jo fornøyelig. Godt jobba!

Spunk og boblemukk sa...

Den ble veldig fin. Artig å bruke litt tekst også :)

Spunk og boblemukk sa...

Har en sommerhilsen til deg inne på bloggen min :)

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette ble veldig fint. Flott effekt. Liker spesiellt godt teksten din som passer ypperlig til motivet.

Det er klart du må ha den selv: )

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen!!
Kjempe hyggelig at dere også likte den :o)

Solveig sa...

Så flott den ble! Nei, teksten kan godt være hvit. Det passer sikkert også godt i virkeligheten. Ofte ser en detaljer bedre da enn på bilde. Ja, det er viktig å beholde noe av den en lager selv.
Klem fra Solveig