Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 4. juli 2009






Min Coverpro 1000 CP.
Denne kjøpte jeg i fjor sommer, men jeg har ikke brukt den så mye som jeg hadde tenkt..! Innimellom syr jeg litt rettesøm for kunder og nå var det en som vill ha lagt opp en t-shirt, så da måtte Coverpro`en fram og tørkes støv av.. :o)
Det er jo faktisk en super maskin til sitt bruk, så nå skal jeg jammen bruke den mer. Barna trenger T-shirts og shortser, så nå skal jeg gå igjennom stoff lageret mitt og se hva jeg har av stoff i strech.
For et vær i går kveld..men det var litt deilig når tempraturen sank noen grader. (Selv om man selvfølgelig ikke skal klage for mye over det gode sommerværet vi har hatt.. :o)
God helg alle sammen!!

6 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Det er veldig forsterkende: )

Jeg er spent på hva du får ut av denne maskinen. Den er sikkert god og bruke. Bruk gjerne ideene mine. Det finnes ingen grenser....

LeKaQuilt sa...

Det blir spennende å se hva du får sydd. Strech stoffer er ikke like enkelt :o) Jeg har ikke prøvd å vasket teppet enda, varmen kom og tok meg..... Men, det skal prøves -snart! Ønsker deg en riktig fin helg :o)

Solveig sa...

Spennende maskin! En stund siden jeg har hatt "sy-piffen" nå, men den kommer helt sikkert tilbake når høsten melder seg. Gleder meg til å sy igjen! Blir spennende å se hva du får ut av dette :-)

Sommerklem...

od Andulky sa...

Åh, vad avis jag blir, sån vill jag också ha :-)!

Ida sa...

Heihei! Tusen takk for kommentar på bloggen min - husker godt lappeteppet du lagde for noen måneder siden - DET var flott det! Likte så godt fargene!!

Litt morsomt - for jeg satt å studerte en tshorte i går - og så på sømmene - konkluderte med at disse to parralelle sømmene må ha vært sydd 'samtidig' :-) Nå lærte jeg jo det :-) Må ønske meg en ny symaskin med tiden - min er blitt altfor ENKEL!

Ha en god sommer videre! Klemmer

Heidi sa...

For en flott maskin å ha!