Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 16. januar 2010

Gaven er klar!







Gaven er ferdigsydd!
Denne skal jeg gi bort til en venninne som jobber med musikk, så jeg håper hun blir glad for gaven...*smiler*... Syns den passer så bra! Stoffet kommer fra Ikea, og er passe tykt til sånne små punger. Jeg har foret den med sort bomullstoff.
Jeg har tenkt litt på vaske anvisningen på disse pungene mine med en liten krympeplast medaljong. Tror jeg må anbefale håndvask, eller finvask i en sånn strømpepose (men vask i maskinen må nok bli på eget ansvar tror jeg :o).
Ha en fin lørdags kveld alle sammen!!
Jeg skal kose meg med nybakte horn til kveldsmat, nam...jeg gleder meg... :o)

5 kommentarer:

Riet sa...

What beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Aleisa Ribalta sa...

läckert coh unik! med plastbricka har du gjord ännu finare, om det är möjligt. klem och vänta på posten.

sylysten sa...

En søt liten sak;O))
Og med krympeplasten, så ble den jo riktig så kul...;o)
Klem
Linda;o)

Kort og Søm sa...

Takk, takk...*smiler*
Klem :o)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Utrolig lekker sminkepung - du er flink å utnytte mønsteret i stoffene.

Og den lille krympeplastmedaljongen ble kjempesøt. Nå fikk jeg lyst å ta frem krympeplasten min. Kanskje i morgen?