Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 6. januar 2010

Nytt kort, nytt papir.




Nytt papir!
Nytt papir, i farger jeg vanlighvis ikke kjøper papir i...men konklusjonen er at det var ganske så fint, og nå skal jeg utfordre meg selv til å velge litt annet papir enn jeg pleier... :o) Dette papiret heter "be loved" og kommer fra My Mind`s Eye.
(Matpakke brødet jeg bakte i går ble kjempe godt, det skal helt klart bakes igjen!! Takk for alle de koslige kommentarene fra dere, veldig, veldig hyggelig... :o)
På dette kortet har jeg ellers brukt hvitt Bazzill papir, blomst fra prima, brads og halvperler fra Basic Grey. Stempelet kommer fra The Greeting Farm. De kommer med noen nye stempler i mars, og det ene de viste fram var et super tøft guttestempel...jeg gleder meg!! Jeg har svertet kantene med Distress Ink, "vintage photo". Skjønner godt dere som gjør det mye...det blir jo så fint!
Pro marker;
Blush.
Sandstone.
Terracotta.
Henna.
Berry red.
Moss.
Her er det kaldt, kaldt, kaldt...
Etter nesten en time ute i dag tidlig (-22), etter en "levere barn" runde, så var det hjem til en stor varm kopp te...
Åh..som jeg savner å ha peis...men det kommer nok..før eller siden!
Ha en fin dag der ute!
:o)

11 kommentarer:

Guttemamma sa...

Sprengfyrer,fikk et nytt lass med ved i går og skjønner godt at du savner peis...
Likte fargene på kortet kjempegodt jeg!! Så snill mamma du var som bakte,jeg var ogs snill i går,varme scones til kveldsmat,idag skal jeg bake grove rundstykker tenkte jeg...
klem

Aleisa Ribalta sa...

Lovely. en gång i tiden, länge sen, gjorde jag postcards, och jag pratar om 20 år sen, hade inte fått lust att göra samma tills jag hittade din underbar blogg igen. men gud, samtidigt tycker jag att dina år så fina, så jag avstår av mig för det. klem min superkära fredde

FIOLINESBLOG sa...

Hei igjen:)
jeg har tent masse te lys og koker en god kopp kaffe.
eksamensoppgaven er under produksjon på PC:)
Jammen greide du å inspirere meg til å bake, kjøpt ingredienser til grove rundstykker:) Soltørkede tomater,frisk timian og fetaost skal bli innbakt i dem......mmmmmmm
klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort! Flotte farger! Nydelig motiv! :)
Er vel bare rundt minus åtte her i Tromsø. Peisvarme er nå kos uansett - skulle gjerne hatt sånn luksus jeg også.. ;)
Ha en fin dag! Klemmer, Hege

Eirin Bjørnstad sa...

Flinke produktive dame! ;-)
Ha en god og kald onsdag, Eirin

Tovepia sa...

Ja, jeg fyrer og koser meg etter den heller kalde morgenen, takk og pris for vedovnen, så det må du skaffe deg;)
ha en god ettermiddag og kveld og klem fra meg;)

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig kort, fint å prøve nye ting. Og det er kaldt her også--når vi får vind i tillegg- er det bare å holde seg innedørs!! Ønske rdeg en fin kveld;)

Elisabeth H. sa...

HEI, godt nytt år !!! Innspirerende å se at du er i gang med nye ting !!! Jeg fikk sydd litt før jul men ikke på langt nær det jeg hadde planer om, så til uka skal vi gå flere sammen å innspirere hverandre og sy presanger som vi skal ha liggende i det nye året....Her er det minus 24 og jeg er en lykkelig eier av en mann som liker å hogge ved g en stor god vedovn...Elisabeth H.

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Skikkelig kule farger i det papiret, herlig. Og fargeleggingsteknikken din er imponerende. Takk for at jeg fikk kikke!

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen!!
Klem :o)

Pia sa...

wow så mange skønne ting du har lavet i den uge jeg har haft ferie, flot mobilpung du også har lavet