Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 5. juni 2010

Buksebestilling! :O)






God morgen alle sammen!!
Her er det sol og blå himmel...så deilig!
Jeg hørte på nyhetene i går at noen steder i landet sluddet det...sluddet i juni...nei, da må vi ha litt sol...*smiler*... Håper solen kommer deres vei snart! :O)
Jeg har sydd en buke til en kunde, og nå er det bare å håpe at kunden blir fornøyd med resultatet. Buksen er sydd i brun cord, med bomullstoff på knærne. Stoffet som jeg har brukt på knærne har jeg hatt i mange år, og det er designet av Debbie Mumm. Da jeg sydde mye lappeteknikk på 90-tallet, var det min favoritt designer...*smiler*...
Stoff; brun cord og bomullstoff.
Strikk i livet og nedert på bena.
Pris; 350kr.
Denne er solgt!
Syr på bestilling!!

God lørdag!!

:O)


5 kommentarer:

Lisbet sa...

Flott bukse du har sydd, deilig med noe mykt på seg. morsomt stoff du har hatt på knærne.
Ha en flott gelh Fredrikke og nyt været er desverre spådd dårligere til uka. GRR

Pia sa...

super flotte bukser du har syet. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)

Eirin Bjørnstad sa...

Stilig bukse!
Hadde kjøpt ei sånn damebukse tvert! ;-)

Alt godt fra Eirin

Kort og Søm sa...

Takk..*ler*...
God lørdagskveld Eirin!!:O)