Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 4. juni 2010

Første LO på veldig lenge...


17 mai LO
Ja, nå har jeg lovet meg selv at jeg skal oppdaterer albumene til barna, og som dere så på bilde i noen innlegg nedover her...så har jeg maaaange bilder å ta av...*smiler*...
Men det er så hyggelig å se hvor stor glede barna har av å bla i albumene sine, så dette gleder jeg meg til! Jeg legger er liten sladd på bildene av barna mine, syns det er greit. Ser det er mange som ikke gjør det, men inntil vidre kommer jeg til å gjøre det.
Hos meg er det sol&sommer...*smiler*...og det er deilig!!
God helg til dere alle sammen!
:O)

11 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Uff nå gav du meg dårlig samvittighet.. jeg er SÅ sinnsykt på etterskudd med bilde-sette-i-album-prosjekt! Har ikke fått inn bryluppsbildene våre fra 2003 i album en gang.. skamme meg! Blir jo nesten kvalm bare av tanken, det er jo MENGDER med bilder.. uff..

Kjekt du er i gang da, du gjør det jo bare så gjennomført og lekkert!!


Håper du får en kreativ og avslappende helg med dine kjære!
Klem fra anita

jannes hobbykrok sa...

Kjempeflott 17 mai LO!
Janne

Anne sa...

flott LO.
Jeg burde virkelig oppdatert albumet mitt også. ikke laget LO'er på over ett år !!
God helg !

Riet sa...

What a beautiful card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Margrethe sa...

Å sette inn bilder i album er alltid koselig. Jeg ligger nok dessverre litt på etterskudd selv og har ikke fremkalt bilder på et par- tre år....
Lekre kort i forrige innlegg!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott, Fredrikke! :)
Likte den detaljen til venstre.
God helg til deg også! *klem*

FIOLINESBLOG sa...

Fredrikke,du er så flittig og flink til dette med scrapping:)
(...og flott at du "sladder" ungene dine,mange,altfor mange som legger ut barna sine.Konsekvensene kan kommer en dag,alt ligger i verdensveven for alltid.)
Ønsker deg gode sommerdager og en fin helg.
jeg jobber med forberedelser til muntlig eksamen. Min utstilling er nå klar,den får du se på bloggen etterhvert uti uka:)
fiolineklem:)

h.espe sa...

Oisann, nå er det blitt lenge siden sist jeg var innom deg - så utrolig masse flotte kort du har produsert siden sist. OG ikke mins denne LOen - tålmodig og flink er du, som gjør denne jobben.

Ønsker deg en strålende flott helg!

KLem fra Hildegunn

Gry-Heidi sa...

Så fin 17. mai LO! "Ren" og delikat !

Kos deg i finværet i dag :o) Litt disig ennå, men det forsvinner vel etterhvert.

Klem :)

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Thanks! :O)

Fioline; gleder meg til å se!! Klem :o)

Lisbet sa...

Så flott ogs e deg lage en lo også. synes det er helt greit emd slide over ansiktet, selv om jeg ikke gjør det. Nydelig avr den i hvertfall