Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 5. juni 2010

Lo med litt maling på...


Jeg vil si jeg har et relativt brukbart utvalg
av maling fra Making Memories,
og nå skal de brukes mer...*smiler*...for det blit litt tøft!
Boksen de ligger i , som passer så bra kommer fra Ikea!


Guttene mine på 17 mai!
Hipp Hurra, pølser og is... :O)
(Forsatt med en liten sladd)


Disse stemplene kommer fra Hero Arts, liker de kjempe godt! Egner seg til kort og LO. Har dere sett alle de nye stemplene fra Hero Arts?? Uten å overdrive...så tror jeg at jeg kunne iallefall tenke meg halvparten av de nye stemplene de har kommet med i år...*ler*...men jeg skal selvfølgelig ikke ha så mange!
(Men noen nye må det nok bli...*smiler*....)
God lørdagskveld!!
:O)

7 kommentarer:

Guro sa...

Herlig LO, og enig, skikkelig stilig stempler! Veldig flott oppsett :-)
Ha en fin kveld.
Klem Guro

Rasofiel sa...

Kjempetøff effekt med maling :D og flott LO. Lyst på det bursdagsstempelet *ønskelistelagret* :D Håper du har ei fin helg der du er ;-) Klem Mica

Anette sa...

Stilig LO! Likte veldig godt malingen din, og stemplingen var også kjempefin ;)

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Ja,helgen er god og avslappende...*smiler*..
Du må ha en fin søndag Mica,
klem Fredrikke :O)

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin LO! Stilig med maling på.
Og så likte jeg veldig godt Ikea boksen din. Veldig praktisk!

Klem

od Andulky sa...

Bra jobbat! Jättefint!

Riet sa...

Ohhh Fredrikke,So gorgeous .

Hugs Riet.xx