Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 6. juni 2010

God morgen!!





Hei! :O)
Dette er første gang jeg leverer ett bidrag til to utfordringsblogger samtidig...*smiler*....men det er ganske tilfeldig, var igrunnen ikke planlagt...*ler*...
Men jeg har sjekket og jeg tror begge disse utfordringsbloggene tilater å levere til flere, har sett at noen ikke gjør det. Så det er best å holde tungen rett i munnene...*ler*...
Ha en flott søndag alle sammen!
Nydelig vær her hos meg,
solen skinner!
:O)
Hos Skrappekammeret skulle kortet være i fargene;
-Turkis.
-Hvit.
-Brun.
Penny Black Saturday Challenge;
The challenge for this week is;
-Lots of swirls!
I have some swirls on my card, not sure its lots of swirls... :O)
But I think its enough...
And I just love the dogstamp I have used!
Here in Norway we have lovely summer weather,
I do enjoy it!!
Have a lovely sunday!
:O)

13 kommentarer:

Lotta sa...

Ah nydelig som alltid:)
Ha en fin dag min venn:)Jeg jobber med eksamen..Litt pause her inne innimellom;)

Klemmer

Kort og Søm sa...

Lykke til med eksamen Lotta!
Klem :O)

Kath Stewart sa...

god morgen to you too and such a gorgeous cute card...thanks for joining in the fun this week at PBSC hugs kath xxx

Riet sa...

What a beautiful card Fredrikke,i love your image and the colours.

Hugs Riet.xx

Guro sa...

Et herlig kort du har laget her :-)
Herlig motiv og flotte farger.
Kjempe fint!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Yvonne sa...

Nydelig kort! Digger motivet og swirlene dine!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Line sa...

Kjempestilig kort du har laget. Enkelt og elegant. Ha en flott dag. :-)

Kort og Søm sa...

Thanks!! :O)

Takk! :O)

debby4000 sa...

Gorgeous, adorable card.
luv
Debby

Andrea sa...

fantastc one and so lovely

Joey sa...

Hiya

wow wow wow I absolutely love this card, so elegant, beautiful work, thanks for joining us at penny black saturday

Joey.xxx

Lenas kort sa...

Nydelig kort :-) Denne hadde passet inn på flere blogger den.Har en lang liste inne hos meg.Jeg begynne å bli flink til å kombinere utfordringer.Jeg har selvfølgelig bommet litt ett par ganger, men da har jeg bare fjerna linken under bidraget mitt. Ha en flott dag :-)

Anette sa...

Rålekkert kort du har laget! Sååå flotte fargekombinasjoner og nydelig pynting! Helt heeeeeeeerlig!!!!!!!!!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette ;)