Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 17. desember 2011

Fin snøkrystall!







Helt flat pengepung!
Nå er det jammen en god stund siden jeg har sydd disse flate pengepungene mine. Som egner seg til oppevaring av mye mer enn bare penger&kort!
Mitt kompakt kamera får plass, storesøsters smart telefon får også plass :O)
Så denne fine pungen kan brukes til så mangt!
Jeg har festet på en fin charm på, en snøkrystall. Charmen er festet med en smykkelås på glidelåsen, slik at den kan taes av før vask.
Pungen er sydd og foret med sammen fine prikkete stoff, med et lag platevatt mellom stofflagene.
Om du skal ha din telefon, eller kamera i denne pungen er det en stor fordel med dette vattlaget, som beskytter mot støt og kulde!
Mål; 13,5cm*10cm.
Pris; 115kr.

Ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld,
tenk....bare en uke igjen til julaften...*smiler*....


5 kommentarer:

Connie sa...

Disse er jo så fine :O)

Ha en fin kveld.
Klem :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg vant en slik pung hos deg i fjor før jul, og den ligger fast i veska mi med alle de nødvendigheter en dame måtte trenge....og da vi var i Paris i sommer fungerte den som reisemedisinskap :-))

Takk for tips om lim :-D

Ha en fin søndag - klem Siv

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig å høre Siv!
Klem Fredrikke


Takk!
Klem :O)

Rosetrend sa...

Så mange fine mappe du har sydd i det siste!

Snart julaften, men jeg må innrømme at jeg derimot har nedtelling til jeg skal reise hjem. Torsdag it is!!!

Ha en hyggelig 4.søndag i advent :)

Mette sa...

Man kan aldri fa for mange av slike punger! :-)