Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 10. desember 2011

Personlig fleece teppe!




Mykt&varmt fleece teppe!
Jeg har sydd en julegave til en liten hund, et helt personlig teppe i dobbelt fleece. Men navnet på hunden :O)
Jeg syr de på bestilling til dere som ønsker å gi den firbente en god&varm julegave. Fin å ha oppi kurven, i buret eller på sofaen (om man har hunder som får gå i møblene... :O)

Barnehage vognteppe!
Dette teppe i litt større utgave gjør seg også i vognen, kjekt med navn på i barnehagen.
Da er det ingen tvil om om sitt teppe det er!
Jeg har sydd det i dobbelt fleece, så det er varmt og godt.
Syr også i andre farger om ønskelig.
Ta kontakt på mail!

Priser fra 200kr for de minste, og oppover.

God lørdag,
og jeg takker for alle fine kommentarer jeg får!
:O)



Ingen kommentarer: