Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 21. desember 2011

Gamle konsert t-skjorter blir til nytt teppe!






Redesign!
Jeg har sydd ett nytt teppe på bestilling til en av mine kunder. 
Gamle konsert T-skjorter blir til ett minnerikt slumre teppe med fleece på baksiden.
Jeg syr disse på bestilling, og det er pris etter avtale.
Dere kan ta kontakt på mail!

Ønsker dere alle en fin ettermiddag!
Hos meg har det snødd i natt...så julestemningen kommer snikende på...*smiler*...
:O)


6 kommentarer:

Pia sa...

så smart og en god ide til at bevare minder
knus Pia

Rosetrend sa...

Tøft! Har du så mange t-skjorter liggende, eller er det kunden som bidrar med t-skjorter?

Kort og Søm sa...

Det er kunden som har kommet med sin manns gamle t-skjorter! :O)

Kjersti sa...

En super ide til de som har mange t-skjorter og vil ha de som ett minne fra den gang da:-)

Kjersti sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjersti sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.