Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 3. desember 2011

Toalettmappe sydd på bestilling!





Toalettmappe!
Jeg har sydd denne på bestilling til en av mine kunder. Kjempe fint stoff med bokstaver, epler, muffins og små fugler. Denne har rød glidelås, og rødt for. Imellom stofflagene er det et lag platevatt, så den er stødig i formen.
Mål; 21cm*15cm*4cm.
Pris; 200kr.
Solgt!

Velkommen til nye følgere!
:O)

Jeg ønsker dere alle en fin 2. søndag i advent i morgen,
med tenning av lys og opplesing av vers...*smiler*...
Nå skal jeg lage en pepperkakedeig, og høre på julemusikk...det er kos!
Også er vi barnevakt og hundevakt denne helgen, tantebarnet er på besøk og hunden til mormor er også på besøk. Så jeg må nok bruke litt tid på opprydding av småbarnsleker og annet før jeg legger meg i kveld...*smiler*...og ikke legge meg altfor sent da tantebarnet er tidlig oppe på morgenkvisten...*ler*...
God natt til dere alle sammen!
:O)







1 kommentar:

(eddas) sa...

Kjempesøt er den...ønsker deg en fin 2 søndag i advent..
klemklem