Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 18. mars 2012

Kort med litt gjenbruk!







Hei alle sammen!
I forrige uke fikk vi et brev fra en av matbutikkene vi bruker, med en kupong på en pakke gratis frokostblanding. (Dette er ikke en frokostblanding jeg liker, men jeg kan tenke meg at lillebror kan like den... :O)
Så kupongen ble med i butikken og denne frokostblandings esken ble med oss hjem. På baksiden var det bilder fra en kjent tegnefilm...og kreativiteten satte i gang...dette må da kunne brukes til noe...igjenbrukens ånd...tenkte jeg :O)
Så i går kveld ble dette  kortet til, med papir fra Bazzill, stempler fra Tim Holtz, tekst stempel (fra...? husker ikke jeg) Distress Ink, Glossy Accent på øynene til denne lille figuren og bokstav klistremerker.

Jeg levere inn dette kortet til utfordringen hos;
Der utfordringen lød slik;
Utfordring #50. Maskulint.
(Der vi skulle lage noe til gutt eller mann, ung eller gammel. Kortet mitt faller vel inn under kategorien ung gutt!? :O)

Ønsker dere alle en riktig fin søndag!
:O)

8 kommentarer:

Hennes sa...

Hei.

Så superkult kort, veldig mann synes jeg. Passer like godt til en på 8 som en på 80,Gjerne en båtmann som vil leke litt kaptein.
Kjempe flink til å lage kort er du hvertfall. :O)

Ha en fin søndag.
Klem Linda

WencheP sa...

Så stilig! Likte dette, morsomt motiv! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Guttemamma sa...

Det ble kjempestilig, Fredrikke! Synes fargene er supre!
Klem♥

Kort og Søm sa...

Tusen takk!
Klem :O)

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Anita Tørmoen sa...

Lykke til i utfordringen. Gjenbruk er bra:)

Connie sa...

Stilig kort og veldig kreativt tenkt.

Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Gunn`s Kort sa...

Et morsomt og flott kort!
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem Gunn