Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 17. mars 2012

Mini vimpel!




Mini vimpel!!
Jeg har sydd en mini vimpel på bestilling til en av mine kunder, denne med broderte bokstaver på fint lyseblått stjernestoff.
Disse vimplene er små, bare 4cm*4,5cm. De er festet på et bånd og kan henges opp.
(Kunden min skal bruke de som pynt på en kake :O)
Jeg har brodert på bokstavene med min kjære symaskin, strøket på vliselin, klippet til med en tagge-saks og lagt i båndet og strøket det hele sammen!
Jeg lager de på bestilling i den fargen og navnet du måtte ønske.
Pris; 30 kr pr vimpel med en brodert bokstav på.
Denne kom på 120kr.

God lørdag til dere alle sammen!
:O)

2 kommentarer:

Connie sa...

Så herlige disse vimplene. Hadde vært moro å sett dem på kaka også:)

Marianne Disene kjøper jeg på http://www.scrapmagasinet.no/
Selv om hun ikke har dem i nettbutikken, så har du det sikkert i butikken. Bare å ringe dem.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem