Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 13. juli 2013

En liten lese-bok!























En liten bok med spiralrygg.
Jeg har laget denne etter inspirasjon fra Heidi Swapp, jeg så en videosnutt på My Craft Channel og fant ut at denne passet fint her i huset. Jeg skal skrive inn, eller stemple småord som lillebror skal lese hver dag i sommerferien. Øvelse gjør mester, og jeg syns dette var en god ide :O)

Jeg har kuttet til papiret, og så satt det hele sammen med min Bind It All maskin. Stjernene har fått et lag med Distress Crackle paint,

God lørdag i finværet!


2 kommentarer:

Mayen sa...

Lurt ;o)
To måneder sommer ferie er litt lenge når man trenger å vedlikeholde lesinga. Her i huset må jr gjøre lekser hver mandag og torsdag i sommer, det er matematikk det går på..Hele klassen har lekser, men om alle gjør det? vel, vi gjør det i alle fall!
Klem

Kort og Søm sa...

Ja, vi hadde litt matte ved lunsjen :O)
Litt pluss og minus er greit å holde ved like!
Klem