Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 3. juli 2013

Nytt papir :O)



















Nytt papir i hus :O)
Som jeg har gledet meg til å dette papiret i hus, egentlig er papiret ment til en enkel&grei måte å scrapbook`e på. 
Men jeg ser for meg fine minialbum (laget med Bind It All-maskinen), dekor på kort, tags osv...
Kortene har print på begge sider, med tekst, plass til egen tekst, bilder, og som vanlig mønsterpapir. Itillegg ligger de i en praktisk boks, det syntes jeg er ett stort pluss *smiler*.

God tirsdag ettermiddag til alle som titter innom bloggen min. Og takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar, det er alltid hyggelig :O)

2 kommentarer:

Mayen sa...

Nesten så æ kjenner duften av nytt papir..og synsintrykkene er også gode ;o)
Når vi reiser utenlands er det alltid plass til flere TIMER hos bokhandlere for å nyte!!
Var i USA på den største Hallmark butikken for noen år siden, kjøpte hjem masse kort og skrivepapir!
Klem

Mette sa...

Koselig å titte inn hos deg igjen! Likte veldig godt den nye headeren!