Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 20. juli 2013

Gratulerer-kort, med søte fisker!



















Ny form på kortet!
Jeg har brukt en Sizzix, Label Fancy dies da jeg stanset ut selve kortet. Bretter kartong i to og jeg lot bretten ligge litt innenfor der dies`en kutter for at kortet skal henge sammen på kanten.
Så brukte jeg Distress Stain og vann på akvarell papir, og kuttet det til bakgrunnen fiskene står på. Syns det ble fint og lignet vann :O) Fiskene har  fått et lag eller to med Distress ink, og ble klippet ut. En av fiskene står på limputer for en fin 3D-effekt. 
De små boblene over fiskene er laget med Picked fence, tusjen.
Syns det ble et fint lite kort, med en morsom fasong!
Kortet måler; 11,5cm*9,5cm.

Det er jammen varmt om dagen,
nesten litt for varmt :O)
Men vi nyter det fine sommerværet, og godt er det!

God sommer!


2 kommentarer:

Kjersti sa...

Koselig sommerlig kort :-)

Gunn`s Kort sa...

Så stilig, morsom fasong på kortet:)
Klem fra Gunn