Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 4. juli 2013

Sol&sommer og en gavelapp!





















Gavelapp/tag!
Ja, gavelappen jeg har laget stråler av sol&sommer...selv om det er grått og litt trist ute. Krysser fingrene for sol i morgen :O)
Gavelappen er ganske stor, 16cm*8cm.
Pyntet med blomster, tekst, glitter, dekortape, fin gul knapp og fint papir. Selve gavelappen har jeg malt gul med Distress ink.  Gavelappen har hyssing, så den kan henges på en gave eller på en vinflaske (om du slår knute på hyssingen :O)

35kr koster gavelappen om du ønsker å kjøpe den.
Pluss porto.

Ønsker dere alle en riktig fin sommer :O)

5 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Veldig søt :o) Koslig med glade blomster og følelsen av sommer, selv med grått ute !

Eva Helen sa...

Kjempe søt!Smeltet helt med den friske fargen og blomsten var helt topp.

Klem Fra Eva Helen

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Klem

Mayen sa...

Flotte lapper ;o)
Håper du koste deg på "Grusomme meg 2"! Har også sett den etter at den første var helt fantastisk ;o) Og så kan du laste inn en app som heter Mimion Rush, da kan du også spille med de søte små fyrene..
Klemz

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Grusomme meg var super morsom, vi lo masse :O)
klem