Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 21. november 2008

Den helldige vinneren ble....


Tamraratam.....

Den helldige vinneren ble;

"happy in pink"


Send meg en mail med adr din, så kommer et fint linhjerte og noen av mine Til/fra-lapper i postkassen om noen dager!

Så gøy at dere ville være med på dette :o)

Ha en riktig god helg!!


Jeg er på Julemarked på Sømmelig i morgen fra kl.1200-1700,

kom innom hvis du er i Oslo området,

det hadde vært hyggelig :o)

2 kommentarer:

Tara sa...

WHAT???
har jo aldri vunnet noe i hele mitt liv!!! derfor pleier jeg aldri å bli med på sånne konkurranser...;)
så utrolig gøy!!! gleder meg kjempemasse til pakka kommer:)))
sender adressa senere...nå skal vi ut å kjøpe vekkerklokke til mikael;)
tusen millioner takk for at jeg ble den heldige...å så gøy!!!;)
fortsatt fin helg til deg...
stor klem fra meg

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at du ble så glad!!
Ha en fin Søndag!!

Klem :o)