Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 7. november 2008



Fikk bestilling på en veske for en liten stund siden og her er resultatet! Jeg syntes den ble knallfin, og håper kunden blir fornøyd :o)
Inni vesken er det stor lomme, glidelåslomme og nøkkelsnor. Jeg syr i nøkkelsnor på nesten alle veskene mine, for det er jo så kjekt å slippe å rote rundt etter nøkklene i en mer eller mindre rotete veske! :o) På denne vesken har jeg satt en trykk knapp som lukking etter kundens ønske.
Pris: 500kr.
Solgt!!

5 kommentarer:

Tara sa...

knallfin veske...og for en super idè med nøkkelsnor!!!

helt supert:)))

klem tara

Dr. Gill sa...

Helt enig, den ble kjempefin! Så lurt å bruke det stoffet til veske :)

prickig design sa...

Super fin!Trevlig helg!!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Kjempefin veske ! Både stoffet og formen var veldig fin, syns jeg :o)
Ha en fin helg !

Kort og Søm sa...

Takk for hyggelige kommentarer!!
Ønsker dere en kjempe fin helg :o)