Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 4. november 2008

En god ide!! :o)



I dag kom jeg på en god ide! :o)
Jeg har barn som går på skolen, og en av de går i førsteklasse. Nå skal alle bokstavene læres, og ord skal skrives. På den skolen mine barn går på, har det et opplegg der de lærer bokstavene i en bestemt rekkefølge. Og for å hjelpe til med å lære nye ord har jeg brukt Cricut maskinen min for å skjære ut de bokstavene han har lært! Jeg har laminert de, så de tåler å bli brukt :o)
Så nå ser jeg for meg at vi kan sitte sammen og finne ord i denne bokstav rekken: SILORE.
Ord jeg kommer på i farten er: le, si, lese,....hmm... håper førsteklassingen min kan finne på
flere...... :o)

3 kommentarer:

Tara sa...

god idè!!!
sikkert spennende å finne nye ord:)
en kreativ dame er du;)))

ha en skjønn kveld...
klem tara:)

Kort og Søm sa...

Håper 6-åringen synes det er en like god ide som mamma`n... :o)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Det var en flott idè !